Wednesday, September 1, 2010

buka hati buka pintu berbuka posa.

aahhh~ kenyangnya perot ne. perghhh! bbuka td ngan clssmte kat jmbtn mna ntah, desa ikan bakar ka ap ntah nma tmpt tu. Mskn bule than aa, berbaloi RM10 stiap seorg td. Pueh ati, antara menu yg dhidangkan adalah spt:
  • tomyam
  • siakap bakar
  • sayur cmpur
  • nasi putih (mmg wajib aa an?)
  • telor dadar
  • air oren+sunquick kot
Itulah antara menu yg dhidangkan. Gua pon mkn aa dgn lahapnya, mklomla posa an? *tp tada aa pnat sgt sbb bantai minum air kt jmban tgh ari td. Mmg aku bantai suma laok yg ad kt dpn mate aku td, ta kire sume aku hirup, tmasok aa air asam ikan bkar tu aku jdkan kuah. Kesimpulannya, mmg aku rsa pueh ati aa mkn td wlaupon td cm ad masaelah skit an tp tapa jnji dpat melempiaskan nafsu mkn aku.

No comments:

Post a Comment